112-й позбувся проектів “Радіо Свобода”

Спочатку беруть телеведучим чувака з “Новоросия-ТВ”, а потім викидають з ефіру проекти “Радіо Свобода”, зокрема “Військовий щоденник”. І “вся команда 112” мовчить в тряпочку. Такі вони реалії роботи на телеканалі кума Путіна.

Ну з редакцією все зрозуміло. Потрапили на Мєдвєдчук-ТБ, то ведіть себе відповідно. РашаТудей вам у зразок.
Але що з тими мегапатріотами, які продовжують ходити на ефіри 112-го?
Допомагають приховувати інформаційну армію Путіна, таких собі медіа “зелених чоловічків”, які вже в Києві. Ви вже беріть вище: одразу Роисся-24. Вам же все одно, з якого телеканалу світити обличчям.

Залишити відповідь

*

Цей сайт використовує Akismet для зменшення спаму. Дізнайтеся, як обробляються ваші дані коментарів.